犬と泊まれるホテル
アンケート
すべての客室で犬を受け入れることができますか?
いいえ、一部の客室のみで: Club Rooms
追加の料金がありますか?
はいはい、一泊ごとに€ 20
チェックインの前に、犬の飼い主がお知らせしたほうが良いですか?
はい, 予約している中
客室ごとの犬の最大数は何ですか?
犬がただ一匹宿泊できます
受け入れられる犬の最大重量がありますか?
はい、5 キロ
犬はひもを付けないまま遊べる場がありますか?
いいえ
犬は客室の中で常に犬小屋にいなければなりませんか?
いいえ
犬は公共の場で常に犬小屋・ペットキャリーにいなければなりませんか?
はい
犬は客室の中で常にリードをつけたままにしておく必要がありますか?
はい
犬は公共の場で常にリードをつけたままにしておく必要がありますか?
はい
犬は家具に上ることがよろしいですか?
いいえ
犬はベッドに上ることがよろしいですか?
いいえ
犬を受け入れる基本の条件は何ですか? 攻撃的ではないこと
きれいでなければいけないこと
ノミがあってはいけないこと
現在の予防接種の証拠がなければいけないこと
飼い主はペット廃棄物をすぐにきれいをさせなければいけないこと
犬が引き起こす損傷は飼い主の責任であること
犬を客室で無人にしないでこと
must remain on arm in public areas
損傷を防ぐための返金可能な敷金がありますか?
いいえ
犬以外に、他のペットを受け入れることができますか?
いいえ
依頼に応じて書面の包括的なペットポリシーがありますか?
はい
追加情報
It is not allowed to have the pet in any hotel public area.
It is not allowed to walk with the pet through gardens and hotel public areas.
Pet must be fully trained and appropriately restrained by guest.
Pet must comply with local legislation requirements.
Pet must be kept on a lead when in the hotel or on hotel property unless in the guest’s room.
Pets must not be left unattended. If guest requires a pet-sitter or pet supplies, they should contact the concierge with advance notice.
Guests are responsible for cleaning up after their pet on hotel premises and in the neighborhood.
Any disturbances such as barking must be controlled to ensure other guests are not disturbed.
Guests must contact our everything is possible service to arrange for a convenient time for servicing their room.
Guests are responsible for all property damages and/or personal injuries resulting from their pet.
Guests agree to indemnify and hold the hotel, its owners and its operator responsible for all liability and damages suffered as a result of their pet.
Pets cannot access hotel restaurants, spa areas or other areas where food and drink are present.
The hotel reserves the right to charge guest's account commensurate to the cost of such damages.
詳細を表示