安全衛生の問題のため、現在利用できないサービスがありますか(パーキングドライバー、空港送迎、スパ、ジム、屋内プール、会議室、コーヒーポイントなど)? some sport activities e.g. volleyball or water gymnastik are unavailable due to the COVID-19 restrictions (
到着の前、お客は健康診断書(例:検査など)の必要がありますか? はい In some cases. Some countries have agreements with the turkey. There is no need. Some countries may be asked to have no agreements. It depends on the country.
お客が到着するとき、温度チェックをしていますか? はい、お客全員に The state has imposed a thermometer requirement for all hotels. The temperature of all customers and all employees is measured.
非接触チェックイン・チェックアウトが確保されていますか? はい、受付のプレキシガラスで We work, our payments are contactless. We follow social distance plans. We have Covid-19 regulations. We have a plexiglass structure in reception.
Turkish certificate for coronavirus-free tourism resorts
World Health Organization (WHO) guidelines
We have Turkey Ministry Safe Tourism Certificate
対策の正しい実施を監督するために任命された人がいますか? はい
現場スタッフ全員の温度を定期的にチェックしていますか? はい
ホテルのスタッフは社会的距離のガイドラインを実践していますか? はい
敷地内に専用の隔離ゾーンがありますか? いいえ
新型コロナウイルス感染症の疑いまたは確認された症例を処理する方法に関する明確なガイドラインがありますか? はい 詳細: Yes we have Covid-19 quidelines for personel and for our quests.
現場または電話で医師を利用できますか? はい
安全衛生の問題のため、現在利用できないサービスがありますか(パーキングドライバー、空港送迎、スパ、ジム、屋内プール、会議室、コーヒーポイントなど)? Indoor restaurant not working. Before Covid-19 we work half board. Now we work only breakfast and a-la carte.
パンデミックの間、ホテルが閉鎖されましたか? いいえ
追加情報: Your health, well-being and safety are of the utmost importance to us while staying at Club Turkuaz Garden. Therefore, you can be sure that our hotels attach more importance to the cleanliness of hotel rooms and common areas than they already do.
Your well-being is our top priority. At the same time, we do our part to ensure the safety of our employees and our community as well as your safety.