新型コロナウイルス感染症の疑いまたは確認された症例を処理する方法に関する明確なガイドラインがありますか? はい 詳細: Stay at home orders, seek medical attention
現場または電話で医師を利用できますか? いいえ
安全衛生の問題のため、現在利用できないサービスがありますか(パーキングドライバー、空港送迎、スパ、ジム、屋内プール、会議室、コーヒーポイントなど)? Breakfast not available until 1 July 2020
パンデミックの間、ホテルが閉鎖されましたか? いいえ
追加情報: Pemberton and the area has not had any cases during the entire Pandemic. We have acted from end January with highest caution. We have implemented HACCAP Hygiene and Cleaning Standards 2019 and been extremely careful in all our approach. Guests are far from each other as the unites are well separated and spread out on 5 hectare.
Tier 1 and Tier 2 Certification Hygiene training Issued by WA Gov
対策の正しい実施を監督するために任命された人がいますか? はい
現場スタッフ全員の温度を定期的にチェックしていますか? はい
ホテルのスタッフは社会的距離のガイドラインを実践していますか? はい
敷地内に専用の隔離ゾーンがありますか? いいえ
新型コロナウイルス感染症の疑いまたは確認された症例を処理する方法に関する明確なガイドラインがありますか? はい 詳細: Guest to self Isolate in room and notify local Dr or hospital or decline to have guest stay.
非接触チェックイン・チェックアウトが確保されていますか? その他 We take payment prior to guest arrival and ask for as much information so there is limited paper contact. Room map, keys and any other information is place in a sealed envelope and that is handed to the guest on arrival. There is a large bulk head around our reception desk so there is approx 3m between guest and the staff member.
All staff have completed and are compliant in the AHA Hospitality and Tourism COVID-19 Hygiene Course and our COVID-19 protocols are now in place to keep our guests and staff safe.