新型コロナウイルス感染症の疑いまたは確認された症例を処理する方法に関する明確なガイドラインがありますか? はい 詳細: If guest get fever or high temperature I will call authorities and they will take guest to the state quarantine to observe 2 weeks .
現場または電話で医師を利用できますか? はい
安全衛生の問題のため、現在利用できないサービスがありますか(パーキングドライバー、空港送迎、スパ、ジム、屋内プール、会議室、コーヒーポイントなど)? No when guests
Amazing Thailand Safety and Health Administration: SHA
対策の正しい実施を監督するために任命された人がいますか? はい
現場スタッフ全員の温度を定期的にチェックしていますか? はい
ホテルのスタッフは社会的距離のガイドラインを実践していますか? はい
敷地内に専用の隔離ゾーンがありますか? はい
新型コロナウイルス感染症の疑いまたは確認された症例を処理する方法に関する明確なガイドラインがありますか? はい 詳細: seperate them in the isolate ares and contact the local public health department to taking care of them
現場または電話で医師を利用できますか? はい
安全衛生の問題のため、現在利用できないサービスがありますか(パーキングドライバー、空港送迎、スパ、ジム、屋内プール、会議室、コーヒーポイントなど)? Spa and dine in restaurant
パンデミックの間、ホテルが閉鎖されましたか? いいえ
追加情報: Our Thai Local public health department are very strong in taking care and also super support to resort. We alway follow the conditions to protect our guest from covid19